Jó lenne több ügyfél, több eladás és nagyobb árrés?

A jó PR 10-szerezi a marketing és eladási eredményeket

ezt egy jó PR stratégiával tudod kiaknázni!

2024. június 12-13.

Korán kelő kedvezmény:
2024. május 9-ig

00
Nap
:
 
00
Óra
:
 
00
Perc
:
 
00
Mp

You missed out!

Mese a kidobott pénzről és a PR-ról

Egyszer volt, hol nem volt... DE VOLT!
...az Adda folyón túl élt Márió, a bátor olasz vállalkozó.

Márió egy esős napon, mikor piacra kellett volna vinnie a földje terményeit, elhatározta, hogy a szántóföldjére felépít egy fedett élmény- és bevásárlóközpontot.

"Te meg vagy őrülve!"

"Túl sok chiantit öntöttél le a tiramisud után!" - ilyeneket vágtak a fejéhez.

De ő csak nevetett rajtuk. És álmait követte. Nem kirándulni ment Amerikába. Több nagyvárost beutazott, hogy alaposan megismerje az ott már sikeres modellé vált bevásárlóközpontokat. Mi sikeres, mi nem... ?

És odahaza azokat kereste, akik SEGÍTENI tudnak neki megvalósítani ezt az álmot:

Félúton Milánó és Bergamo között a pusztában egy új várost.

Nem minden lépése volt azonnal óriási siker. Beszélik, hogy hallott Amerikában egy olyan mondatot, ami ilyenkor erőt adott neki:

"Aki nem bírja a hőséget, ne menjen a konyhába!"

És mindig azokat kereste, akik a következő nagyságrend meglépésében tudták segíteni. Így hallott egy Pier nevű mesteremberről is. Az a hír járta róla, hogy faiskolákba annyi érdeklődőt hozott, hogy csarnokokat kellett építeniük a számukra.

Mikor megkereste Pier mestert, az habozás nélkül elutasította. Ő még ilyet nem csinált.

Amikor másodszor találkoztak, Pier mester megkérte, hogy meséljen neki az álmáról.

Azután feltűrték az ingujjaikat és...

Pier kiderítette, hogy a sok pénz, amit Márió arra költött, hogy TV-kben, rádiókban és újságokban hirdesse a bevásárlóközpontját, nem a megfelelő helyre került. Az üzletek fele ekkor már üresen állt, és a mezei nyulakon kívül nem sok más érdeklődő tévedt be a szántőföld közepén magasló vidámparkba.

Azután nem volt rest, és azt is kiderítette, hogy Márió KIKNEK, HOGYAN tegye népszerűvé az álmát, MIKOR, MIT mutasson be és HOL.

Ha a tengerparton egy koktél mellett kipattant volna Pier mester fejéből, mit mondjon Máriónak, akkor ez egy szép mese lenne.

És mindannyian mehetnénk a tengerparti nyugágyakba ihletet és vagyonokat keresni...

Sajnos ezt nem tudom neked felkínálni, maradjon meg ez a mesékben.

A valóságban 1 épületszárnyból mára 6 szárnyra nőtte ki magát Márió világa, és olyan népszerű, hogy a konkurenciái körbetelepülték a lehulló koncokért, és még ők is jól laknak. Ahol puszta szántóföld volt, mára egy új város áll szökőkutakkal, vidámparkkal, éttermekkel, mozival, és sok-sok jó kereskedővel, akiknek sorba kellett állniuk, hogy bekerülhessenek. Ahol havonta több mint 1 millió ember fordul meg most.

És a reklámozás önmagában, még messze nem volt elég. A környező kisvárosok és falvak nem feltétlenül tárt karokkal fogadták ezt az új gyorsan növekvő jelenséget.

Pier mesternek ez nem volt ismeretlen. Korábban a konkurenciával telített olasz piacra egy olyan márkát kellett behoznia és népszerűvé tennie, amit a maffia egyik fehérköpenyes ága nagyon nem nézett jó szemmel, és mindent megtett a kezében levő sajtó és média használatával az ellehetetlenítéséért. A nulláról 12 komoly szolgáltató központot töltött meg érdeklődőkkel, és barátokkal ilyen ellenszélben.

Említettem, hogy mindeközben Máriót árgus szemekkel figyelte 26 másik bevásárlóközpont a 30 kilométeres környezetében, melyek jó része sokkal közelebb van településekhez?

Már 10 éve járunk cégvezetőkkel inspirációt szerezni oda évente kétszer. Legutóbb olyan sok kérdést kapott Pier az útitársainktól, hogy felajánlotta, 2 napban megpróbálja összeszedni nekünk, hogyan deríthetik ki a magyar vállalkozók is MIT, KINEK, HOGYAN, MIKOR és HOL mutassanak be, népszerűsítsenek azért, hogy az ő álmaik is eljussanak talán milliók kezébe.

Stratégiai PR képzés

Pier Padernivel

Gyere el a gyakorlati Stratégiai PR képzésünkre, nem mással, mint a PR nagy mesterével, Pier Padernivel. Még a nevét is úgy ejted, hogy P-R. 

Tudd meg pontosan mik a PR területei és eszközei.

Konkrét esettanulmányokon keresztül ismerd meg az eszközök összehangolt használatát, hogy a legjobb és leggyorsabb eredményeket érd el.

Olyan esettanulmányokat ismerhetsz meg, mint:

  • A varázslatos aranyhal és a cégvezető három kívánsága.
  • Egy vadonatúj nemzeti ünnep háttértörténete.
  • Közellenségből közkedvelt városközpont.
  • Olaszország felvirágoztatása.

Ami a legfontosabb a tréning végén a saját kidolgozott PR stratégiáddal mész haza.

Tudni fogod, KI-MIT-MIKOR-HOL-HOGYAN kell tegyen, hogy megsokszorozd a vásárlóid, ajánlóid, bevételed és a marketinged eredményét.

A PR Nagymester,
Pier Paderni

Noha túl van már a 75-ön is, mégis kamaszos fiatalsággal és csibészséggel teszi képzéseit és ezt a túrát is élvezetessé. Több mint 50 éves tapasztalata van a menedzsment területén, számos céget tett stabillá, piacvezetővé és kiemelkedően sikeressé. 

Komoly szerepe volt abban, hogy Olaszországban nemzeti ünnep lett a Nagyszülők Napja, több TV műsört indított Olaszországban, amelyek közül van, ami a mai napig fut egy országos csatornán.

40 éves konzultánsi karrierje során mindig az volt rá jellemző, hogy ingujját feltűrve maga állt be a cégekbe, hogy elvégezze a munkát és jó csapatot építsen fel, akik aztán átveszik a helyüket.

Pier Paderni

€ 1150 + ÁFA

Stratégiai PR képzés

Sokszorozd meg az eladásaid, a marketinged eredményét és növeld meg az árrésedet a Stratégiai PR megfelelő kiaknázásával.

  • Gyakorlati képzés
  • Minimális elmélet
  • Esettanulmányok
  • Saját PR stratégia

Gyakori kérdések

Hol lesz a képzés?

Létszám függő, de várhatóan a XVI. kerületi Kis Tirol Étteremben.

1161 Budapest, Batthyány u. 74.

Mikor kezdődik?

A képzés dátuma 2024. június 12-13. Mindkét nap délelőtt 10:00-kor kezdünk.

Az étkezések is benne vannak az árban?

Részben. Egy reggeli kávéra és ebédre a vendégünk vagy. Ha ezen felül fogyasztasz kávét vagy más italt, akkor azt magadnak kell fizetned.

Vizet mindig találsz majd az asztalon.

Vidékről jönnék

Amennyiben vidékről jössz, vagy nagyon korán elindulsz, vagy már előző este Budapestre utazol és helyben megszállsz.

Ha az utóbbit választod, szívesen segítünk a szállásod intézésében.

Lesznek szünetek és mi a tréning időbeosztása? 

Természetesen lesznek szünetek. Terveink szerint egy huzamban kb. másfél órás blokkok lesznek.

A pontos időbeosztásról a tréning előtti napokban tájékoztatjuk a résztvevőket.

Van internet a teremben?

A jelenleg tervezett helyszínen lesz wi-fi.

Mivel a helyszín létszámfüggő, a wi-fi pedig helyszínfüggő, így erre a kérdésre a helyszín véglegesítésekor fogunk válaszolni.

Mi az elvárt viselet?

Laza, üzleti, elegáns.

Van bármi előfeltétele a képzésnek?

Nincs. Bárki részt vehet a képzésen előképzettség nélkül.

Lehet-e díjmentesen parkolni a környéken?

Igen, a parkolás a környéken és az étterem parkolójában is díjmentes.

Amennyiben az étterem parkolója betelik, a környező utcákban lehet parkolni.

Milyen nyelven lesz az előadást?

Pier angolul fog beszélni. A megértésedet tolmács fogja segíteni.

Lesz tolmács?

A két nap folyamán két profi tolmács fog fordítani felváltva.

Mindketten elismert tolmácsok, akik ráadásul maguk is jártasak az előadás témájában.

Kell jegyzetelni?

A célunk, hogy minimális elméletet helyezzünk gyakorlatba. Ennek a megértéséhez nem szükséges jegyzetelned, a gyakorlatokat viszont írásban kell kidolgozni.

Ez nem jelenti, hogy nem jegyzetelhetsz, erre a célra biztosítunk papírt és tollat.

Mit kell vinni a tréningre? 

Magadat és minden figyelmi egységedet, névjegykártyákat, hogy hasznosan tudj ismerkedni.

Befizettem a díjat, de mégse tudok menni

Az eseményről videófelvétel készül, amiből aztán online elérhető képzés készül. Ezt a képzést el fogod tudni végezni.

HCA CE Közhasznú Nonprofit Kft.

>